nuke it

Feb 13, 2009

אני לא מושחת / דור ברק

ישראל זה קומביניסטן, תמיד היתה, תמיד תהיה

אני לא מושחת, אני ישראלי. קומבינה היא השם האמצעי שלי, עיגול פינות הוא שם בית הספר היסודי בו למדתי, טוב, כמעט למדתי, את לוח הכפל. סתימת פיות הוא הגדוד בו שירתתי בצבא ופרוטקציה היא הדודה שסידרה לי את הג’וב בעיריה. מה זה בכלל שחיתות? אני גנבתי משהו? רצחתי? אנסתי את עוזרת הבית הדרפורית שאירגנתי ב-15 ש”ח לשעה כולל נסיעות? אני לא מרוויח מאה אלף שקל בחודש, צריך לחסוך ולא משנה מה יגידו לך - קשרים זה הכל בחיים, אז אל תקרא לזה שחיתות, ישראל זה קומביניסטן, תמיד היתה, תמיד תהיה. גם השטויות על תל אביב כעיר שקמה לה מן החולות לא היו ולא נבראו. עשרות כפרים הורדנו בריסטארט ההוא. מדבר ריק זה לא בדיוק מה שהיה שם. ועכשיו בעזה, גם לזה בטח תרצה לקרוא שחיתות. מה, הם לא יורים עלינו 8 שנים את הקסאמים שלהם? לנו אין נפגעי חרדה? תאמין לי, בתי הספר שאנחנו מורידים להם זה כלום בהשוואה להיסטריות המפרכסות בשדרות. אבל עזוב אותך, השחיתות מתחילה בתוכנו אז לך חפש ת’חברים שלך ואני באמת מתכוון לזה.

No comments: