nuke it

Nov 26, 2008

מה עשית בשלוש השנים האחרונות


בזמן שעבר, איפה הייתם? מה הספקתם? הוסיפו תשובה וצפו באלו של אחרים- בתגובות


Ami Nevo said...
התחלתי ללמוד, נולד לי אחיין, ראיתי את ניין אינץ' ניילס בהופעה וביקרתי בלונדון.
November 3, 2008 9:15 PM


Blogger roni eilat said...
החלפתי שלושה חברים,קפצתי 267 פעמים ממטוס ולמדתי להכין חריימה חריף אש
November 4, 2008 7:33 PM


Blogger 2T said...
התאהבתי, התאכזבתי, ברחתי, בכיתי, התגברתי, פיציתי, ניסיתי, עישנתי, טיילתי, חשבתי, גם על סוף, ואחר כך על התחלה, התאוששתי, התמלאתי תקווה, נכנס קצת יאוש, נשאלו שאלות, נערכו בדיקות. עכשיו נותרו שלוש נקודות...
November 4, 2008 8:14 PM


Blogger liadondon said...
מה שעשיתי בשבע שנים האחרונות
November 22, 2008 1:34 PM


Blogger liadondon said...
רותי: סיימתי תואר, גרתי בצפון, הייתי דייגת, מדריכת קיאקים, מלצרית, מדריכה בהוסטל לנערות, עברתי לתא, התחלתי לעבוד בעיתון, עזבתי את תא, נסעתי לבלגיה וחזרתי להורים.
November 22, 2008 1:35 PM


Blogger liadondon said...
שלמה: לא הרבה.
November 22, 2008 1:36 PM


Blogger shani said...
למדתי להכין ממולאים
ביליתי הרבה בבתי חולים
אנשים יקרים נכנסו לחיי ועוד יותר יצאו.
November 24, 2008 12:29 AM


Blogger linn said...
מתחתי את הגבולות שלי, הבנתי שאפשר, אני מתגעגעת הרבה פחות,אני עושה הרבה יותר,הגשתי בערך 2366 כוסות קפה, עשיתי יופי של טיפים, הצלחתי לשרוד כמעט בלי לישון,עברתי 3 דירות,נהייתי בת 30 , הבנתי שזה לא לתמיד
November 25, 2008 5:23 PM


חגול said...
שמונה פירמוטים
התנדבתי בצע"ח
שש חתונות של חברים
ובין לבין חיים משוגעים
November 25, 2008 11:57 PM

5 comments:

maya said...

הספקתי לגלות שגם לי זה יכול לקרות
ששום דבר לא בטוח
שבלי בריאות אין כלום
ושללמוד זה כייף
שלא יגמר!!

יעל ארליך said...

גילתי שאני יכולה לכתוב דברים מעניינים על גלעד שליט

Anonymous said...

השתחררתי מהצבא והתחלתי ללמוד כלכלה נסעתי לתאילנד וגיליתי שהכי חשוב זה שיהיה לי טוב, אף פעם לא לוותר על זה לא משנה מה

Anonymous said...

סימתי לימודים, התחלתי לעבוד
החלפתי שני מקומות עבודה
נסעתי לגרמניה פעמיים לאמסטרדם, לארה"ב ולקולומביה
חציתי את הגולן ברגל רכבתי במדבר על אופנוע

Anonymous said...

השתחררתי מהצבא, הדרכתי באמריקה, טיילתי במקסיכו וג'מייקה, הלכתי את ארץ ישראל מצפון לדרום בחודשיים, טיילתי בהודו, עבדתי, התחלתי ללמוד, עבדתי, המשכתי ללמוד