nuke it

Nov 23, 2008

שש בש קולה / ליעד וינקלר




מעניין אם אני אנצח את אבא בשחמט עכשיו?כשירדנו לכינרת כל החבר'ה לסופ"ש, קצת שתינו, ובלילה, עד שנרדמנו, שיחקנו שש בש בלי לוח, בדמיון. שני שחקנים ועוד חבר שממציא את הקוביות כל פעם מחדש.הצלחתי לדמיין את הלוח של השש בש על השמשיות האלה של קוקה קולה שבנויות ממשולשים אדומים ולבנים. עכשיו אני משחק שחמט נגד עצמי בראש, על המרצפות פה. זה היה נחמד בהתחלה, אבל כבר נמאס לי לנצח את עצמי. האמת שגם נמאס לי להפסיד.נראה לי שאבא היה נותן לי לנצח אותו. לפחות בהתחלה.

6 comments:

Anonymous said...

אני אוהבת את זה עם האימג'. זה מקבל עוצמה.
אחלה רעיון!

yael taieb said...

כן, האימג' ממש טוב,אבל ההפרדת צבעים לא משהו, זה ירוק מידי
זה נראה פתאום כמו פה פעור של מפלצת עם שיניים גדולות

tally said...

מסכימה
יש את התמונה שלין שלחה עם האבנים בשש בש
שהיא גם מעובדת טוב יותר.

Anonymous said...

זה רעיון ממש גאוני לשחק שש בש על שימשיות...מישהו שממציא קוביות... איך הגעת לזה בכלל?

אגב, אהבתי את המפלצת, אל תשנה

liadondon said...

אה זוכר את זה......
אין מה לעשות דדי אומן משתמש בחומרים מחיוו
או בחומרים מהחיים של חברים שלו
או סתם בחומרים

יעל ארליך said...

האימג' חזק ביותר