nuke it

Nov 23, 2008

מה עדיף / ליעד וינקלר צילום / מאיה בריל


אז איך אתה היית מגיב? אני לא יודע אם הייתי מסוגל להילחם. אני לא יודע אם לא הייתי נכנס לשוק, אמוק, או אולי פשוט הייתי קופא במקום. צועק, בוכה, מתפלל...אין לי מושג.ֿהבנתי שלפי חוקי הצבא אתה אמור להילחם ולהעדיף למות מאשר להילקח בשבי, וואט דה פאק?? לוקחים אינסטינקט הישרדותי בסיסי, אדרנלין, לרוץ, להילחם, לברוח, ומוחקים אותו בחוק אחד. מעכשיו אתה לא אנושי יותר. מצמידים לך אקדח לראש, אתה פצוע, כואב לך, ואתה צריך להתנגד, להתפרע עד המוות. כמה שזה מוזר אולי יש בזה משהו, כי בתכל'ס, אם הייתי נופל בשבי, כל מה שהיה לי בראש זה המשפחה שלי ומה הם עוברים, אז מה עדיף?להיות חטוף או אבא של חטוף?
להיות אבא של חטוף או אבא של חלל?

3 comments:

nine99 Design said...

ואוו. זה קורא כל כך מהר...מפחיד.

Anonymous said...

עדיף פשוט לא להיות
לאף אחד זה לא יקרה
גם לא לאבא שלך או שלך או שלך
אז אין לך טעם בכלל לחשוב על זה
ואני אומר את זה לך ולך וגם לך

Uri said...

עדיף למות בעד ארצנו

זה היה חוסך לה את כל המשא ומתן עם החמאס.. בלאגן שלם.