nuke it

Apr 5, 2010

יבגני

יבגני - עלה לארץ לפני 15 שנים מרוסיה, שם למד פיזיקה

גאון, קצת משוגע

כשהגיע לארץ עבד בחברת הייטק אבל גל פיטורים השאיר אותו מחוסר עבודה

אשתו התגרשה ממנו והוא התמכר לאלכוהות ואיבד את הכל

חי כהומלס בדרום תל אביב כבר כמה שנים

ישן בתחנה המרכזית וכותב רשמים מיומו בפנקס

בזמן נפילת הפצצה ישן בתוך התחנה המרכזית בת"א



התחנה המרכזית הפכה למרכז רפואי מאולתר ומבודד לנפגעים מנשורת רדיואקטיבית

ויבגני מתעורר ועובר בין הפצועים ועושה לעצמו רשימות


01/08/10 בוקר של יום נפילת הפצצה

187 חיילים עברו פה מאז שש וחצי בבוקר, רק 23 מהם מחיל האוויר.

54 אנשים קנו סיגריות בקיוסק מהבוקר, 12 מהם גם מצית. 40% נשים. ברוסיה תמיד הייתי הולך לקנות סיגריות בקיוסק בשביל אבא שלי. אפילו שכבר הייתי סטודנט באוניברסיטה. מאז שהוא מת התחלתי לעשן בעצמי, שלא יעלם הריח שלו, הזיכרון. בבקרים של ימי ראשון מרוב הרעש אני לא יכול לחשוב. בחישוב גס בין שמונים לתשעים דציבלים, אם לא מחשיבים את האוטובוסים עצמם. שוב נרדמתי בקומה הלא נכונה.


04/08/10 (שלושה ימים אחרי נפילת הפצצה)

הם מתרוצצים כמו נמלים שדרכו להן על הקן. היום כל אחד שעבר סיפרתי לו שהנשורת כבר הגיעה לפה כמה שעות אחרי שהפצצה נפלה וכולנו נמות מזה גם ככה. גם לוקימיה עוד שלושים שנה זה נחשב למות. הם לא מבינים מהחיים שלהם. לא הקשיבו לי קודם כשביקשתי כמה שקלים ולא מקשיבים לי עכשיו כשאני מנסה להסביר להם איך מחשבים את כמות האנרגיה שנספגה לרקמות הגוף, פר גרם. לי לא אכפת, ממילא לא תכננתי להתרבות והכבד שלי נמק גם ככה.


אבל לה בטח אכפת, זאת על הרצפה לידי. עידית לשם בת 45, כתוב לה על הרגל.

לא תשרוד יותר מיומיים לפי מה שאני רואה פה. 60% כוויות בדרגה שניה.

תאי המוח שלה כבר לא מתרבים, זה בטוח. הייתי מהמר שנחשפת ליותר ממאתייםrads. קרינה, לפי כמות השיער שנשארה לך עידית. היא גם לא מקשיבה. לפחות שישימו אותי איפה שיש עם מי לשוחח.



05/08/10

שמוליק נאה, אין גיל

נראה בן 50

הביאו אותו אתמול בלילה

פתח את העיניים קודם ושאל אותי מה השעה

אמרתי לו שהתאים שלו בגוף כבר לא מתחלקים אז שלא ידאג לשעה עכשיו.

נזקי קרינה לרירית צינור העיכול גורמים לבחילה, הקאה ושלשול דמי. נראה שאתה סובל מכולם.

אם תספר לי איפה כמה זמן היית במקום לא מוגן אני אגיד לך כמה שעות נשארו לך.








No comments: